tirsdag 29. januar 2008

Motivasjon

Måndag 28. jaunar hadde me ei økt på om motivasjon, samt litt oppsummering av punktpraksis. me starta med litt oppsummering av punktpraksis i praksisgruppene. Me på mi praksisgruppe kom fram til at me syntes at alt hadde gått ganske greit. Det som kunne gått betre fann me ut var at den power point presentasjonen me hadde for elevane om svartedauden var litt i lengste laget og at me kunne vore litt meir forberett når det gjaldt å gjere klar videokanona. me fann og ut at me burde hugsa å informere elevane om at dei måtte hugse å lagre underveis når dei laga presentasjonane sine fordi den eine gruppa var så uheldige at dei mista sin presentasjon fordi sraumen på dataen forsvann. det som me fann svært positivt den dagen var at elevane var aktive og engasjerte. Spørjeundersøkelsen me hadde med elevane om bruk av inernett synes me og virka positivt. Me synst iallefall at den var nyttig for vår del.

Etter denne oppsummeringa skulle me begynne med temaet motivasjon. eit tema som eg synes eg veldig spennande og det er eit tema som er lett å snakka om og kjenne seg igjen i. me fekk velje mellom vanleg forelesning og sjølvstendig gruppearbei. Klassen valte gruppearbeid. Arbeide var basert på at me ved hjelp av ein lesestrategi og samarbeid skulle tilegne oss noko av det fagstoffet om motivasjon som står i Imsen-boka. Eg følte for min del at eg ikkje fekk med meg så mykje av dette stoffet fordi eg sjølv føler at det ikkje var den rette måten å arbeide for meg, men det var kjet å prøve ein annan måte å lese fagstoff på enn den vanlege lesemåten som me er vant med. Eg synst at det var særleg greit at me fekk lagt ut dei spørsmålasom me lagde ut på fronter slik at me har dei også til seinare arbeid.

2 kommentarer:

Bertin sa...

Hei!!

Høyres ut som du/de har hatt ein triveleg og lærerik punktpraksis. Eg har ikkje noko grunnlag for å vera kritisk ven her, i og med at eg ikkje kjenner opplegget. Ein ting eg likevel lurer på , er om dykkar oppfatning stemmer overeins med praksislærar sin oppfating av økta??

Motivasjon er, etter mi meining, på topp tre av viktige oppgåver for ein lærar. Umotiverte elevar vil ha ein mkje tyngre veg til lærdom ein ein som er motivert.

Så i forhold til vår undervinsningsøkt. Har du tankar om korleis du kan motivere "dine" framtidige elevar til å nytte ei slik arbeidsform??

Aashild Dalen Veivåg sa...

Fint at du fann motivasjonsøkta nyttig sjølv om ho ikkje vart som planlagt. Ei positiv innstilling er alltid eit godt utgangspunkt.
Har du fått jobba med spørsmåla som vart lagt ut, også?