I dag hadde dei fleste gruppene framføring av sine oppdrag. Eg synes sjølv at det var ganske interessant at framføringane blei så pass ulike når alle hadde hatt det same pensumet dei skulle lesa i forkant. Framføringane varierte frå det tradisjonelle føredraget til vising av film og skodespel. Eg synes at eg sjølv og fekk mykje ut av dess framføringane i og med at det var så pass forskjellig det dei forskjellige gruppene la fram. Og dermed fekk me med mykje av det som var pensum. Etter at kvar gruppe hadde framført så skulle den gruppa som skulle framføre etterpå gi litt tilbakemelding om korleis dei hadde opplevd framføringa og kanskje gi litt kritikk rundt dette.
Vår gruppe skulle jo eigentlig ha framføring denne måndagen, men så oppstod det nokre uforutsette tekniske problem med filmen og sidan filmen var ein så pass stor del av vår framføring, valgte me å utsette den ei veke.
Vår gruppe hadde valgt å ta utgangspunktet i Dunn og Dunns læringsstilsmodell. Denne læringsstilen er basert på et syn om at alle kan lære, men ulike personar har ulike styrker og at ein person/elev har lettare for å lære dersom han kan bruke sine sterke sider. Dunn og Dunns læringsstilsmodell kan gjere elevane og lærarane bevisst på korleise elevna lærer best og då kan elevane betre ta kontroll over eitgen læringsprosess.
Det som kan vere negativt ved Dunn og Dunns læringsstil er at det er svært tidskrevjande.
Eit pedagogisk grunnsyn er den virkelighetsoppfatningen, de verdier og holdninger som ligger til grunn for pedagogisk virksomhet. Det pedagogiske grunnsynet legger grunnlaget for korleis samspillet i ei gruppe skal vere. Det er ikkje lett å få alle som jobber på samme skeule eller i samme barnehage til å vere 100% enige, men det er viktig at alle står på samme "platform" og dermed har samme synspunkt.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar